Reklamacije
Če je paket vidno poškodovan ali se iz njegove notranjosti sliši razbito steklo, od dostavne službe zahtevajte komisijski pregled in z njimi izdelavo zapisnika o poškodbi. Komisijski zapisnik mora biti podpisan s strani dostavne službe.
Postopek izvedbe reklamacije:
- navesti morate podatke o številki naročila, artikelu in količini,
- poslati morate fotografijo poškodovanega paketa in artikla,
- poslati morate s strani dostavne službe podpisan komisijski zapisnik,
- po naši potrditvi reklamacije morate poslati blago na naslov: točen naslov podjetja
- paket morate poslati priporočeno z možnostjo sledenja,
- v kolikor paket ne prispe do nas, ne bomo mogli sprejeti vaše reklamacije.
- kupnino bo prodajalec po prejemu paketa vrnil kupcu na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo.
Vračila
V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov, imate v primeru nakupa na daljavo pravico vračila blaga brez navedbe razloga v roku do 14 dni po prejemu le tega.
Zahteve pri vračilih:
- navesti je potrebno podatke o številki naročila, artikelu in količini,
- blago mora biti v originalni embalaži,
- blago mora biti nerabljeno in nepoškodovano z vsemi tovarniškimi dodatki,
- blago morate poslati na svoje stroške na naslov: naslov podjetja,
- paket morate poslati priporočeno oziroma z možnostjo sledenja,
- v kolikor paket ne prispe do nas, ne bomo mogli sprejeti vašega vračila,
- kupnino bo prodajalec v roku do 15 dni po prejemu paketa vrnil kupcu, na enak način kot je bilo izvedeno plačilo.
Strošek potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila blaga. Strošek potrošnika je tudi z zapisnikom ugotovljena odškodnina ob vračilu blaga v primerih: če so izdelki rabljeni, poškodovani, brez originalne embalaže ali s poškodovano originalno embalažo.
Dobra vila, Aleš Reven s.p.
Ob zeleni jami 11
1000 Ljubljana
Slovenija
E: info@semeko.si
TEL: 00386 41 408 527
BLAZINA ZA ZALJUBLJENE
Opojno dišeče blazine srčki polnjeni z ekološko pridelanimi luščinami ajde in cvetovi sivke.
Preberi več